• Lidmaatschappen en tarieven

Rij- en Menvereniging Mensinghe biedt u verschillende soorten lidmaatschappen aan. Het 3e en volgende gezinslid hoeft geen lidmaatschapsgeld te betalen. Naast het basislidmaatschap betalen rijdende leden contributie. Het bedrag aan contributie is afhankelijk of u rijdend lid of niet-rijdend lid bent. Voor wedstrijdrijdende leden geldt dat ze minimaal rijdend lid zonder lessen zijn.

Basislidmaatschap
    Het basislidmaatschap is het lidmaatschap voor alle leden en geldt ook voor niet-rijdende leden en donateurs.

Rijdend lid met lessen
    U kunt kiezen uit zowel dressuur, spring als men-lessen en krijgt les van een gediplomeerd instructeur/instructrice. Daarnaast kunt u onbeperkt gebruik maken van de buitenbak (40x50m) en de 20x60m rij-hal in de uren dat er geen lessen of activiteiten zijn in desbetreffende bak. Tijdens wedstrijden of activiteiten is er altijd een bak(deel) beschikbaar om in te rijden.

Rijdend lid zonder lessen
    U kunt gebruik maken van onze buitenbak (40x50m) en 20x60 rij-hal in de uren dat er geen lessen of evenementen zijn in desbetreffende bak. Tijdens wedstrijden en/of activiteiten is er altijd een bak(deel) beschikbar om vrij in de rijden. Rijden in de 20x40 bak is alleen na overleg met de beheerder en bij uitzondering mogelijk.

KNHS lidmaatschap en startpas voor officiële wedstrijden

Rij- en Menvereniging Mensinghe is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Hippische Federatie (KNHS). Wanneer u rijdend of niet-rijdend lid bent melden wij u automatisch aan als lid van de KNHS. Als lid van de KNHS bent u zowel op als rondom uw paard/pony verzekerd en kunt u gebruik maken van verschillende kortingsacties op o.a. evenementen en ruitersportartikelen. Wanneer u wedstrijden wilt rijden dient u lid te zijn van de KNHS en in het bezit te zijn van een startpas. Deze kunt u bij de KNHS aanvragen via www.mijnknhs.nl. De KNHS heeft ook een handige app beschikbaar met een aantal handige functionaliteiten zoals de wedstrijdkalender, inschrijfmogelijkheid voor wedstrijden, uw klasseringen en startpassen en een paardenzoeker.

• Tarieven

Lidmaatschappen Rij- en Menvereniging Mensinghe 2018

Basislidmaatschap

€50,- per jaar